26 Haziran 2015 Cuma

Farmasi

Merhabalar bugun sizlerle Farmasi argan yağlı el ve vucut kreminden bahsetmek istiyorum. Bildiginiz gibi argan yağı son zamanlarda iyice yaygınlaştı hem sac hem de vucut bakımında kullanılır oldu. Ben bu kremi daha dogrusu losyonu cok sevdim cunku cildim hemen emdi. Hos ve hafif bir kokusu var ayrıca rahatsız etmiyor. Guzel bir yumuşaklık sağlıyor en önemlisi yaglandirmiyor ki benim cildim yağlı her kremi emmiyor. Gelelim firmanın bize anlattıklarına;
Argan yağı ve kafein içerikli olan losyon cilt Üzerindeki ince çizgilerin görünümünü azaltır ve cildin daha aydınlık görünmesini Sağlar. Cilde tazelik ve ışıltı verir. En iyi etki icin banyo ve el yıkamadan sonra kullanılmalıdır. 
Ben begendim siz de beğenirsiniz umarım 

1 yorum:

  1. merhaba blog kesif etkinliginden geldim banada beklerim :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil