16 Haziran 2015 Salı

Doğal güzellik

Merhabalar sizlerle bugun doğal görünümlü makyajimda kullandığım bazı urunleri göstermek istedim. Uzun suredir gerekmedikçe yüzüme fondoten uygulamıyorum aslında. M.Asam transparent make up ipeksi dokunuşu ve hafif simli yapısıyla cildinizin daha canlı görünmesini sağlıyor. Ancak sivilce probleminiz veya lekeleriniz varsa bunu baz olarak kullanabilirsiniz. Cunku renk degisimi yapmıyor. Gelelim rimmel London bronzera renkleri cok sıcak cok koyu da degil bende acik tenli oldugum icin 01 numarasını aldım biraz canlılık katmak icin. Birçok bloggerdan da duyuyordum. Fiyatı da gayet uygun bence watsons a gittiğinizde mutlaka bir tane kapın 😉 Revlonun hem ruj hem de nelemdirici etkiye sahip rujlarını gercekten cok seviyorum. Lip balm in simlisi diyebilirim aslında. Cok az renk veriyor ama dudaklarınız Nemlendirici sürülmüş gibi yumusak oluyor. Yine watsons ta bulabileceğiniz bu ürün malesef hepsinde yok. Biraz araştırma yapmak gerekiyor o yuzden. Rimel olarak her ne kadar loreal kelebek etkisini bundan daha cok sevsem de intenze i sevenler de vardır belki diye bunu koydum resimde ☺️ eyeliner tercihim de yine lorealden yana ben cok memnunum geçenlerde yine paylaşmıştım. Son olarak canım aynam ve vucut kremime gelelim. Gucci nin cok sevdiğim kokusu premiere in setini almistim trendyoldan bunlarda o setin içerisindeydi. Yine Satışa girerse kaçırmayın derim. Simdilik bu kadar herkese iyi geceler 😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder